پزشکی و سلامتی پزشکی و سلامتی .

پزشکی و سلامتی

قیمت روکش لمینت دندان

 بررسی مزایا و معایب لمینت متحرک دندان
مسلما در استفاده از روش‌های دندانپزشکی برای بهبود وضعیت دندان‌ها، باید حتماً مزایا و معایب آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. مهمترین مزیت‌ های لمینت متحرک دندان عبارتند از:

از نظر هزینه‌ها، لمینت متحرک نسبت به لمینت دائمی، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
از آنجایی که این روش دائمی نیست، بنابراین اگر روزی تصمیم بگیرید روکش را به طور کامل از روی دندان‌های خود بردارید، محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کند.
لازم به ذکر است که استفاده از لمینت متحرک دندان، بدون تراشیدن سطح دندان انجام خواهد گرفت. بنابراین آسیبی به مینای دندان وارد نمی‌شود. متأسفانه در لمینت دائمی به دلیل اینکه دندان‌ها تراشیده می‌شوند، عمر دندان کوتاه شده و شما بعد از چندین سال مجبور هستید به طور کامل دندان را کشیده و از فرآیند ایمپلنت دندان استفاده کنید.

سوالات متداول روکش دندان
با پاسخ به این سوالات متداول در مورد درمان ونیر بیشتر بیاموزید: 

آیا من کاندیدای ونیر هستم؟
قبل از درمان، دکتر Lemoine اطمینان حاصل می کند که بیماران هیچ گونه عفونت دندانی یا علائم پوسیدگی ندارند. بیماران با دندان های سالم بهترین کاندید برای درمان هستند. او همچنین ونیر را برای بیمارانی که دندان های خود را به هم فشار نمی دهند یا قروچه نمی کنند توصیه می کند. دندان قروچه می تواند ونیرها را فرسوده و آسیب برساند. در نهایت، بیماران به مینای دندان طبیعی کافی برای روکش نیاز دارند. اگر بیماران بشدت دندان‌های شکسته یا فرسوده داشته باشند، دکتر لموئین باندینگ یا روکش دندان را توصیه می‌کند.

ماندگاری روکش های دندان چقدر است؟
با مراقبت صحیح، روکش های دندان می توانند سال ها دوام بیاورند. بلافاصله پس از دریافت روکش، از لکه دار کردن غذاها و نوشیدنی ها از جمله قهوه، چای، شراب، گوجه فرنگی و انواع توت ها خودداری کنید. برای جلوگیری از آسیب دیدن روکش ها از یک مسواک نرم و خمیر دندان غیر ساینده استفاده کنید. 

هزینه روکش دندان چقدر است؟
هر بیمار برای لبخند خود به تعداد متفاوتی روکش نیاز دارد. تعداد، محل قرارگیری و مواد روکش‌های شما بر هزینه‌های درمان تأثیر می‌گذارد. در طول مشاوره با دکتر لموئین، او درباره درمان شما، از جمله هزینه و مراقبت های تخمینی، با شما صحبت خواهد کرد. 

آیا می توانید روکش های دندان را سفید کنید؟
خیر، ما نمی توانیم روکش ها یا سایر درمان های زیبایی یا ترمیمی را سفید کنیم. با این حال، اگر روکش های قدیمی یا لکه دار دارید، ما می توانیم روکش های جایگزین برای شما ایجاد کنیم. ونیرهای دندانی خود می توانند ظاهر دندان های لکه دار یا تغییر رنگ داده شده را درخشان کنند. ما اغلب ونیرها را برای بیمارانی با لکه های عمیق دندان یا لکه های ذاتی که با درمان های سفید کننده پاک نمی شوند توصیه می کنیم. 

امروز یک وقت دندانپزشکی درخواست کنید
آیا می خواهید لبخندی روشن تر و متعادل تر داشته باشید؟ با مطب دندانپزشکی ما با شماره  470.431.1580 تماس بگیرید . همچنین می توانید یک مشاوره دندانپزشکی با دکتر Lemoine را در وب سایت ما برنامه ریزی کنید. لطفاً اگر در مورد درمان ونیر یا کاندیداتوری خود سؤالی دارید با ما در میان بگذارید. دندانپزشکان ما همیشه اینجا هستند تا به شما کمک کنند مراقبت های مناسب برای حفظ سلامت دهان و دندان خود را دریافت کنید. 

روکش های چینی در ماریتا، GA
برای شروع درمان روکش، دکتر لموئین دندان را با برداشتن مقدار کمی از مینای دندان آماده می کند. آماده سازی دندان ها تضمین می کند که روکش ها حجیم به نظر نمی رسند یا احساس نمی کنند. هنگامی که او دندان ها را آماده می کند، دکتر لموئین قالب های دندانی می گیرد. او این برداشت ها را به یک آزمایشگاه دندانپزشکی می فرستد که روکش ها را از سرامیک چینی ایجاد می کند. سپس دکتر Lemoine روکش های موقتی را برای محافظت از دندان های شما اعمال می کند. هنگامی که روکش ها کامل شدند، او مطمئن می شود که روکش ها در شکل، اندازه و رنگ صحیح هستند. در نهایت، او از یک ماده باندینگ و یک نور مخصوص برای درمان روکش های روی هر دندان استفاده می کند.

https://maral-clinic.com

https://www.seaofpearlsdentistry.com/dental-services/غیر مجاز می باشدmetic-dentistry/porcelain-veneers/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۰:۴۹ توسط:سالمیان موضوع: نظرات (0)