پزشکی و سلامتی پزشکی و سلامتی .

پزشکی و سلامتی

زردچوبه و جوش شیرین برای دندان

تهیه خمیر زردچوبه برای سفید کردن دندان ها
شاید اکنون که با خواص زردچوبه برای سفیدی دندان آشنا شدید، ترغیب شده‌اید که خمیر زردچوبه برای سفید کردن دندان‌ها را خودتان به صورت خانگی آماده کنید. برای این منظور کافی است یک چهارم غذاخوری پودر زردچوبه را با یک تا دو قطره عصاره نعناع مخلوط کنید. هدف از عصاره نعناع این است که یک خمیردندان خوش عطر به دست بیاید. سپس باید یک هشتم قاشق چای خوری روغن نارگیل را به این ترکیب اضافه کرده و آن را به خوبی مخلوط کنید. اکنون خمیر زردچوبه آماده شده است.

آنها می گویند لبخند زیباترین چیزی است که می توانید بپوشید. من می گویم که با توجه به برخی از انتخاب های مد مشکوک که از زمان مادر شدنم انجام داده ام ( سلام pj در ساعت 2 بعد از ظهر! )، این هرگز به این اندازه درست نبوده است.

آمریکایی ها سالانه بیش از یک میلیارد دلار صرف خرید محصولات سفید کننده دندان بدون نسخه می کنند، اغلب بدون اینکه از خطرات آنها آگاه باشند. خوشبختانه، ما به آن‌ها نیاز نداریم – می‌توانیم به سادگی به انبارمان برویم و به احتمال زیاد حداقل یک ماده را پیدا کنیم که به طور طبیعی سفید می‌شود. نه تنها گزینه ایمن تر است، بلکه مقرون به صرفه تر است.

یکی زغال فعال است . (بله، چیزهایی که وقتی آن را برس می‌زنید شبیه جوهر ماهی مرکب می‌شود).

دیگری که امروز در مورد آن به شما می گویم زردچوبه است، یک ادویه زرد زیبا که اغلب برای دادن رنگ روشن به خردل استفاده می شود. اگرچه این دو ماده به دلیل رنگ آمیزی تقریباً هر چیز دیگری که در چشم است بدنام هستند، اما در واقع لکه ها را از روی دندان ها پاک می کنند و رنگ کلی دندان را روشن می کنند. من کمی در مورد نحوه عملکرد زغال فعال در کتاب الکترونیکی خود نوشتم، اما مکانیسم پشت زردچوبه هنوز یک راز است. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید، هر چند:

کار می کند.

ممکن است متوجه تفاوت فوری با اولین برنامه شوید، ممکن است نه. اما اگر این کار را به طور مداوم برای چند روز تا یک هفته انجام دهید، فکر می‌کنم از اینکه چقدر تفاوت ایجاد می‌کند متعجب خواهید شد. سلام، قبل از اینکه متوجه شوید، احتمالاً به بهترین دوست، خواهر یا مادرتان خواهید گفت که زردچوبه را نیز روی دندان هایشان بمالند!

آیا دندان های شما آنقدر سفید می شوند که در تاریکی می درخشند؟ نه. بسیاری از ما به دیدن لبخندهای هالیوودی فوق سفید عادت داریم، اما چیزی که به ندرت به آن اشاره می شود این است که این لبخندها اغلب با استفاده از روکش روی جلوی دندان های طبیعی به دست می آیند. سفید کردن دندان ها به این سفیدی امکان پذیر نیست، اما برای داشتن یک لبخند زیبا و سالم نیز لازم نیست.

منظورم این است که طبق شبکه مادر طبیعت ، «سوزی کاستیلو دوشیزه سابق ایالات متحده به دستور خمیر دندان خانگی خود که شامل پودر زردچوبه است، سوگند خورد.

اکنون، در یک ثانیه به تکنیک امروز می رسیم، اما ابتدا اجازه دهید به شما بگویم…

چرا نوارهای سفید کننده دندان را حذف کردم؟
سال‌ها پیش، من آنقدر به نوارهای سفید کننده معتاد بودم که اغلب بعد از استراحت ناهار یکی را می‌زدم. من نمی‌دانستم که قرار است شما حداکثر دو بار در سال از نوارهای بدون نسخه استفاده کنید و افزایش دفعات آن با خطراتی همراه است. ( منبع )

هرچند خیلی زود فهمیدم. دندان های من شروع به درد کردند و نوک آن ها کمی شفاف شد که هر دو از عوارض جانبی سفید کننده های معمولی دندان هستند. دکتر Ira Handschuh، دندانپزشک White Plains، نیویورک، به ABC News گفت: «رسانه ها کار خوبی برای بی ضرر کردن صدای سفید کردن انجام داده اند، اما اینطور نیست .

طبق این مقاله، «پراکسید کاربامید، عامل سفیدکننده در بیشتر سفیدکننده‌ها، می‌تواند لثه‌ها را تحریک کند و باعث عقب‌رفتن آن‌ها شود، دندان‌ها را شکننده، گچی و آن‌قدر نازک کند که در صورت استفاده بیش از حد از محصول، لبه‌ها شفاف شود.»

با این حال، چیزی که برای من ناراحت‌کننده‌تر بود، این بود که دندان‌هایم پس از هر درمان سریع‌تر و سریع‌تر به زردی بازمی‌گردند، بنابراین هر چه بیشتر از آنها استفاده می‌کردم، تأثیر کمتری داشتند. اوه

البته، این موارد تنها تعدادی از نگرانی های مرتبط با درمان های سفید کننده معمولی است. اثرات طولانی مدت آن به طور کامل شناخته نشده است، اما یک مطالعه قدیمی نشان می دهد که ممکن است ارتباطی بین سرطان دهان در بزرگسالان جوان و استفاده از محصولات سفید کننده دندان وجود داشته باشد. این مطالعه بسیار کوچک بود و به هیچ وجه قطعی نیست، اما مطالعه بعدی بر روی درمان‌های سفیدکننده انجام شده توسط دندانپزشک (که از همان مواد شیمیایی اولیه فقط در غلظت‌های بالاتر استفاده می‌کنند) نیز اثرات ژنوتوکسیک بالقوه را نشان داد. ( منبع )

پس چگونه این عادت را ترک کردم؟ خوب، درست در همان زمانی که من حساسیت دندانی پیدا کردم، غذای واقعی را کشف کردم، نوارها را کنار زدم، آب استخوان را در آغوش گرفتم و شروع به ساختن دئودورانت و کف دندان خودم کردم .

سلامتی من شروع به بهبود کرد، دندان هایم دوباره کدر شدند و بقیه به قول خودشان تاریخ است.

https://maral-clinic.com

https://mommypotamus.com/whiten-teeth-naturally-turmeric/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۶:۳۸ توسط:سالمیان موضوع: نظرات (0)