پزشکی و سلامتی پزشکی و سلامتی .

پزشکی و سلامتی

جراحی سینوس لیفت کلوز

در عمل لیفت سینوس که با بی‌حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام می‌گیرد، پودر استخوان از ناحیه داخل دهان به قسمت سینوس‌ها تزریق خواهد شد. این عمل باید قبل از ایمپلنت دندان انجام بگیرد تا استخوان به اندازه کافی رشد کرده و به اصطلاح جوش بخورد. سپس متخصص وضعیت استخوان را بعد از ۳ ماه مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر ضخامت استخوان قسمت مربوطه به اندازه کافی رشد کرده باشد، می‌توان ایمپلنت دندان را انجام داد.

مزایا جراحی لیفت سینوس
مهمترین مزیت لیفت سینوس این است که اگر شما به دلیل ضعیف بودن استخوان فک، کاندید مناسبی برای ایمپلنت دندان نباشید، اکنون با عمل لیفت سینوس چنین محدودیتی برای شما برداشته می‌شود. برای مثال برخی از افراد بنا به دلایلی همانند عدم رسیدگی به بهداشت دهان و دندان و در نتیجه تحلیل رفتن استخوان فک، نقص مادرزادی، ضعیف بودن استخوان‌ها به دلیل تغذیه نادرست و همچنین تحلیل رفتن استخوان‌ها با افزایش سن، قادر به ایمپلنت دندان نیستند. در چنین شرایطی متخصص به راحتی با کمک عمل لیفت سینوس، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید ایمپلنت دندان را انجام دهید چون اگر که استخوان فک ضعیف باشد، شما نمی‌توانید به سراغ این روش بروید و مجبور هستید که دندان مصنوعی متحرک را در داخل دهان خود قرار دهید. قطعاً دندان مصنوعی، سرعت تحلیل استخوان فک را بیشتر خواهد کرد.

هزینه اشعه ایکس سینوس لیفت و سایر آزمایشات چقدر است؟
از آنجایی که لیفت سینوس یک روش نیمه تهاجمی است، نیاز به معاینه کامل از انتهای دندانپزشک دارد. برای یافتن ریشه مشکل، دندانپزشکان باید چندین آزمایش را انجام دهند. قبل از جراحی، دندانپزشکان برای ارزیابی وضعیت استخوان آلوئول فک بالا و دندان های طبیعی، یک عکس پانورامیک اشعه ایکس یا اسکن CBCT می گیرند. هزینه متوسط ​​سینوس لیفت اشعه ایکس و سایر آزمایشات بین 130 تا 150 دلار است. برای اطلاع از قیمت های مربوط به جراحی بالا بردن سینوس ماگزیلاری نیز می توانید با نماینده ما در تماس باشید. 

آیا لیفت سینوس ارزش پول را دارد؟
لیفت سینوس قطعا ارزش پول را دارد زیرا یک درمان اصلاحی است که امکان کاشت ایمپلنت دندان را ایمن می کند. از آنجایی که هدف آن بازسازی ساختار استخوانی استخوان آلوئول فک بالا است، ایمپلنت های شما نیز می توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند. اگر دندان های خود را از دست داده اید و درمان جایگزینی دریافت نکرده اید، به احتمال زیاد به دلیل از دست دادن استخوان به آن نیاز دارید. بالا بردن سینوس فک بالا نه تنها فک بالا را برای کاشت ایمپلنت آماده می کند، بلکه  تراز فک  و  عدم تقارن صورت را نیز بهبود می بخشد . به طور کلی، از این درمان چیزهای بیشتری نسبت به ضرر کردن وجود دارد.

خلاصه
متوسط ​​هزینه لیفت سینوس به عوامل مختلفی بستگی دارد. همه چیز به وضعیت بیمار و میزان از دست دادن استخوان در استخوان آلوئول فک بالا خلاصه می شود. علاوه بر این، عواملی مانند مواد پیوند، اینکه آیا هر دو طرف تحت تأثیر قرار می گیرند یا نه، روش ترجیحی و غیره نیز بر قیمت تأثیر می گذارد.

بالا بردن سینوس فک بالا مطمئن ترین و موثرترین روش برای بازسازی استخوان فک بالا پس از زوال آن به دلیل از دست دادن دندان است. این به تغییر چشمگیر لبخند شما کمک می کند و ساختار فک شما را تقویت می کند. ممکن است کمی تهاجمی باشد، اما به دندانپزشکان اجازه می دهد تا لبخند شما را با قرار دادن ایمپلنت های ایمن بازسازی کنند. بنابراین اگر می خواهید ایمپلنت های بادوام و بدون مشکل در آینده داشته باشید، می توانیم نتیجه بگیریم که لیفت سینوس برای موفقیت ایمپلنت شما بسیار مهم است. 

https://maral-clinic.com

https://dentfixturkey.com/sinus-lift-غیر مجاز می باشدt/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۳:۳۲ توسط:سالمیان موضوع: نظرات (0)