پزشکی و سلامتی پزشکی و سلامتی .

پزشکی و سلامتی

قیمت ژل سفید کننده دندان بلیچینگ هوم

آفیس بلیچینگ از دیگر روش‌های سفید کردن دندان به حساب می‌آید که به صورت تخصصی و در کلینیک‌های دندانپزشکی توسط دندانپزشک انجام می‌شود. در این روش نیز باید از ژل حاوی پراکسیدهیدروژن بر روی دندان‌های فرد استفاده گردد. در واقع می‌توان گفت که آفیس بلیچینگ شباهت بسیار زیادی با روش بلیچینگ با لیزر دارد با این تفاوت که در این روش خبری از اشعه لیزر نخواهد بود بلکه متخصص ژل را در مدت زمان ۱۵ تا ۲۰ دقیقه و به تعداد دفعات ۳ الی ۴ بار بر روی دندان‌ها گذاشته و شستشو انجام می‌دهد.

تعویض مداوم این ژل باعث می‌شود که در هر بار، فقط پروکسید هیدروژن فعال بر روی دندان‌ها قرار بگیرد و در نتیجه دندان‌ها تمیز می‌شوند. زمانی که قرار است لایه جدیدی از ژل بر روی دندان‌ها قرار گیرد، ابتدا متخصص دندان‌ها را به طور کامل می‌شوید تا جرم‌های اولیه از بین رفته و در نتیجه لایه بعدی با قدرت بیشتری بتواند جرم‌ها را از روی دندان بردارد.

سفید کردن دندان یکی از محبوب ترین درمان های دندانپزشکی زیبایی است که روشی سریع، غیرتهاجمی و مقرون به صرفه برای افزایش لبخند ارائه می دهد. درمان‌های سفیدکننده (یا سفیدکننده) که برای مردان و زنان به طور یکسان ارزش جهانی دارد، برای برآورده کردن هر بودجه، بازه زمانی و خلق و خوی در دسترس هستند. چه به صورت جلسات سفید کردن حرفه ای یک ساعته در مطب دندانپزشکی یا اسپا زیبایی، یا کیت های سفید کننده خانگی خریداری شده در داروخانه محلی شما، راه حل های فراوانی وجود دارد.

تقریباً هر کسی که راه حل سفید کننده دندان را انتخاب می کند، شاهد بهبود متوسط ​​تا قابل توجهی در روشنایی و سفیدی لبخند خود است. گفته می شود، این یک راه حل دائمی برای تغییر رنگ نیست و برای اثر طولانی مدت نیاز به نگهداری یا "لمس" دارد.

در این مقاله همه چیزهایی را که به سفید کردن دندان‌ها مربوط می‌شود، از جمله فرآیند تغییر رنگ دندان، عواملی که باعث ایجاد لکه می‌شوند، گزینه‌های درمانی مختلف موجود، و خطرات و هزینه‌های مرتبط با آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

سفید کردن در مقابل سفید کردن: تفاوت چیست؟
طبق گفته FDA، اصطلاح "بلیچینگ" تنها زمانی مجاز است که دندان ها را بیش از رنگ طبیعی سفید کنند. این به شدت در مورد محصولات حاوی سفید کننده - معمولاً پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید - صدق می کند.

از سوی دیگر، اصطلاح سفید کردن به بازگرداندن رنگ سطح دندان با از بین بردن کثیفی و زائد اشاره دارد. بنابراین از نظر فنی، هر محصولی که برای تمیز کردن دندان ها (مانند خمیر دندان) استفاده شود، سفید کننده محسوب می شود. البته، اصطلاح سفید کننده بهتر از سفید کننده به نظر می رسد، بنابراین بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد - حتی در هنگام توصیف محصولات حاوی سفید کننده.

 

ترجیح سفید کننده برای سفید کردن در مطب، در جایی که زمان محدود است، پراکسید هیدروژن قدرتمند و سریع است. هنگامی که در بلیچینگ دندان استفاده می شود، غلظت پراکسید هیدروژن از تقریباً 9 تا 40 درصد متغیر است.

در مقابل، سفید کننده ترجیحی برای سفید کردن دندان در خانه، پراکسید کاربامید کندتر است که به پراکسید هیدروژن تجزیه می شود. پراکسید کاربامید حدود یک سوم قدرت پراکسید هیدروژن را دارد. این بدان معناست که یک محلول 15 درصدی پراکسید کاربامید معادل تقریبی محلول پنج درصدی پراکسید هیدروژن است.

معاینه مینای دندان
بسیاری از ما به دلیل داشتن سطح مینای چینی مانند، با دندان های سفید درخشان شروع می کنیم. مینای دندان که از میله های کریستالی میکروسکوپی تشکیل شده است برای محافظت از دندان در برابر اثرات جویدن، قروچه، ضربه و حملات اسیدی ناشی از قند طراحی شده است. اما در طول سال‌ها مینای دندان فرسوده می‌شود، شفاف‌تر می‌شود و اجازه می‌دهد رنگ زرد عاج - ماده هسته دندان - خود را نشان دهد.

در طول جویدن معمولی، عاج دست نخورده باقی می ماند در حالی که میلیون ها ریز ترک در مینای دندان ایجاد می شود. این ترک ها و همچنین فضاهای بین میله های مینای کریستالی هستند که به تدریج پر از لکه ها و زباله ها می شوند. در نتیجه دندان‌ها در نهایت ظاهری کدر و بی‌درخش پیدا می‌کنند.

سفید کردن دندان لکه ها و مواد زائد را از بین می برد و ترک های مینای دندان را باز و در معرض دید قرار می دهد. برخی از ترک ها به سرعت توسط بزاق دوباره معدنی می شوند، در حالی که برخی دیگر دوباره با زباله های آلی پر می شوند.

https://maral-clinic.com

https://www.yourdentistryguide.com/teeth-whitening/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۶:۲۴ توسط:سالمیان موضوع: نظرات (0)